Rain, rain

Jahapp, nu regnar det... Suck. Trist!
Men som tur är så har jag hört att det ska bli varmaste dagen hittills
på lördag, soligt och +22! Låter toppen tycker jag :D

Är hemma hos mams och paps som jag har varit hela dagen, vi har
varit och fikat i Farsta på dagen och sedan vid 16 åkte jag och tränade
med Katti, vi körde på som fan! Riktigt skönt var det :)



Så nu kan jag festa med gott samvete imorgon ;) Blir nog även en drink/cider
på någon uteservering på lördag med Katti & Mary, måste ju köra premiär på
det nu när det ska bli så himla fint väder! Någon som ska med? ;D 

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Ja det ska bli så niiice!! :D

2010-05-13 @ 21:15:03
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0