Valborgsmässoafton

Igår hade vi en trevlig kväll med picnic på vardagsrumsgolvet
hemma hos mig, och sedan blev det lite lekar, vin och massa dans till hög musik!
Men saknade min lilla älskling <3 nu är han dock hemma igen!
Fast just i denna stund är han på Värdsan (tror jag ^^), jag orkade inte följa
med, är fortfarande skittrött sen igår ;) hihi..



Shoppade ett par byxor igår från Zara, men idag så upptäckte Dan att de
hade spruckit lite i rumpan ^^ tänkte att det säkert hände igår när vi dansade
som galningar, brydde mig inte så mycket utan tog fram nål och tråd och fixade det..
Men tio minuter senare upptäcker han ett till hål (han måse kolla in min rumpa ganska ofta),
och det var inte där jag hade sytt, utan på att nytt ställe! Då blev jag lite arg, och lite
småledsen
eftersom det är bäst att lämna tillbaka byxorna då det uppenbarligen är
dålig kvalité på sömmen... Men de var ju så snygga! :(

Jaja, nu ska jag typ gå och lägga mig tror jag, är så himla trött.
Vi sover hos mamma & pappa ikväll, såm jobbigt att åka hem kommunalt på kvällen..
Godnatt, mina vänner!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0