Why baby, why

Varför är det så svårt att somna själv, när man väl har vant sig
vid att sova brevid någon varje natt? Alltid när jag sover utan älskling
så dröjer det många, många timmar innan jag kan somna, när jag lagt
mig i sängen. Vanligtvis brukar jag vara vaken max 30-40 min innan
jag somnar, men när älskling är borta så tar det flera timmar :(

Man kanske inte känner sig lika trygg och måste ligga vaken och
hålla koll? Det blir så tyst utan hans andetag, små snarkningar och hans
pratande i sömnen... Nej, usch! Vill att min älskling alltid ska sova hos mig!



Men tyvärr så går ju inte det. Idag är han i Nynäs hos sin bror, de har spelat
innebandy nu på kvällen, så därför blir det bäst om han sover där, så kan de
åka till jobbet tillsammans också. Men jag saknar honom :( <3

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0