ÄNTLIGEN FREDAAAG

Puuh! Har lyckats försova mig två ggr(!) denna vecka, dumma mobil
som krånglar! Måste uppdatera den och se om det blir bättre, annars
måste jag lämna in den :( suuuck, hatar sånt.. Kan saker och ting inte bara funka
som det ska?!

Jaja, det är fredag och det är jag glad över. Min rygg är helt slut och fötterna
ömmar efter att ha stått upp hela dagarna och fått lyfta tungt. Ska jobba där
på måndag också :) sen är det nog slut där och då ska jag jobba några dagar
på 3PR hos min faster, ska slå in julklappar som de ska ge bort till kunder ;)


Snö, snö och mera snö...

Vår nya soffa har kommit! Och den är uppackad och ihopskruvad av min
duktiga älskling som höll på sent igår kväll och fixade med det.. Fint blev det!
Men den är mycket större än vad vi trodde den skulle vara, det är ju bra, då
får alla vännerna plats, hihi ;D Blev tacos till middag idag framför tvn i nya soffan, mys!

Hade tänkt köra lite julbak ikväll men jag vettefan om jag orkar..?

/ Ems.



Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0