Bajsnödig

Faaan, upptäckte imorse att jag var helt ute och cyklade när
det gällde tiden för mötet idag, gick upp kl 8 helt i onödan, kunde sovit ut
hur länge jag ville typ, mötet är ju inte alls kl 11.15 som jag trodde (vettefan,
vart jag fick den tiden ifrån?), det är ju kl 14.30 :/ fattar ingenting..

Var iaf på pappas jobb, ska jobba lite extra där, tömma brandsläckare,
dock var det inte alls så tungt som jag trodde det skulle vara, tuuur! :)
Börjar redan imorgonbitti och håller på tills brandsläckarna tar slut..
Det var tydligen hur mycket som helst som skulle göras, så det blir några
dagar iaf! Skönt med lite money, money.. ;)

VILL INTE PÅ DET DÄR JÄVLA MÖTETTTTT! FITTCP!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0