Fyyyyyyyyyyyyy

...faaaaaaan! Vilken träningsvärk jag har från cirkelfysen igår.
Tog ut mig rejält och mina armar skakar konstant, typ. Kan ni tänka
er hur det går på jobbet just nu? Det tar emot varje gång jag ska lyfta
upp en brandsläckare, som tur är, så är iaf en tredjedel av dom tomma
när jag lyfter upp de på arbetsbänken.. ^^

Fick reda på idag att jag förmodligen kommer jobba hela nästa
vecka också, nice! Då blir det några tusenlappar till jul :)


TRÖTT. Haha, bjuder på denna...

Ville bara uppdatera er lite ;) Nu ska jag nog fan sova, haha!
Honey har redan somnat på soffan och det ser så jävla skönt ut, har
velat gå och lägga mig sedan kl 18 idag, så det är nog dags nu.. Godnatt!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

TRÖTTMÖSSA NR 1!!!



Hihi, skitbra om du får jobba mer :D



2010-11-18 @ 23:07:27
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0