Har tråkigt!!

SENASTE:
Dryck: Cola light
Telefonsamtalet: Darling
SMS: Också darling
Sång du lyssnade på: Miami 2 ibiza
Gången du grät: Eh, idag när min syrra berättade om rabieskatten, haha!

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Vet inte ens om man kan säga att jag har dejtat någonsin?
Har någon varit otrogen mot dig: Nej, då jävlar ;)
Varit kär?: Ja, i min snuttis
Förlorat någon speciell person: Ja, farmor.. <3
Varit deprimerad: Ja, tyvärr
Varit så trött att du somnat sittandes: Haha jaaaa

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Svart
färg 2: Vit
färg 3: Ljusgrå

 

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Det tror jag icke?
Fått ditt hjärta krossat: Inte vad jag minns
Skrattat så att du har börjat gråta: Hela tiden
Träffat någon som förändrat ditt liv: Antagligen
Insett vilka som är dina äkta vänner: Det har jag alltid vetat!
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, vore väl konstigt om ingen pratade om mig, haha?
Kysst en kompis: Ja, det tror jag..? xD

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Vet ej, använder icke msn längre!
Hur många barn vill du ha: 2 söta flickor
Har du några husdjur: Tyvärr inte!
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Tog det lugnt med älsklingen
Vilken tid vaknade du idag: 8.30 typ..
Vad gjorde du igår runt midnatt: Var med Katti & Mary!
Någonting som du längtar till: Att få krypa ner brevid min man och sussa!
Senaste gången du träffade din pappa: Nu, haha..
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Bli svinigt rik
Vad lyssnar du på just nu: Tystnaden
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Yes
Vad gör dig irriterad just nu: Pengabrist och energibrist
Vad är ditt namn: Emelie Alexandra Gallaccio
Singel/upptagen: Busy! Med världens finaste pojkvän <3
Stjärntecken: Jungfru
Kille eller tjej: Tjej
Grundskola: Skogåsskolan
Gymnasium: Sågbäck
Högskola: Ingen
Hårfärg: Brunsvart
Långt eller kort: Vill ha tillbaka mitt långa hår
Längd: 164 cm
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är en väldigt bra vän, flickvän, syster, dotter..
Piercings: Tragus, om man nu kallar det piercing..?
Tatueringar: Nacken/halsen, litet hjärta
Höger eller vänster: Lite av varje

DIN FÖRSTA:
Operation: Snart så! LÄNGTAR
Piercing: Tragus, som sagt..
Tatuering: Hjärta, gjord i Bulgarien
Bästa vän: Sanera
Sporten du spelade: Öh, handboll i typ tre dagar?
Husdjur: Sköldpadda, haha
Vaccination du minns: Någon i skolan säkert
Konsert: Backstreet boys
Förälskelse: Danbanan
Alkohol du drack: Vin, morfar bjöd när jag var 2 år, hahahah...

JUST NU:
Äter du: Nada
Dricker du: Cola light
Är du på väg att: Ingen aning, åka hem kanske?
Lyssnar du på: Tystnaden
Väntar du på: Att få känna ro i livet, att allt rullar på och känns bra..

DIN FRAMTID:
Vill du ha barn: Självklart
Vill du gifta dig: Bara för att få stå där i vit klänning och ha allas blickar riktade mot mig ;)
Karriär i åtanke: Ja, någon karriär vill man ju ha, men vilken?

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögonen, är så jävla svag för Dans valpögon, haha..
Kramar eller pussar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Romantisk eller spontan: Både och
Snygg mage eller snygga armar: Armar, så att han kan lyfta upp mig ;)
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: Känslig när det väl gäller, men annars inte
Ragg eller förhållande: Förhållande
Bråkstake eller tveksam: Inget utav de, det är töntig att slåss men också lika töntig att vara mesig

 


HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Mjo
Tappat glasögon eller linser: Haha, nope
Haft sex på första dejten: Nej!
Krossat någons hjärta: Kanske
Har du blivit arresterad: Naj naj
Dissat någon: Haha, det har nog hänt (a)
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja, det var ju så det började med Danbanan <3

TROR DU PÅ:
Dig själv: Ja, såklart ;)
Mirakel: Nja, kanske, jag vet inte..
Kärlek vid första ögonkastet: Nej
Himlen: Ja, eller någon slags bra plats man kommer till, och så tror jag att vissa föds om i en ny kropp
Tomten: Inte riktigt, hehe
Att kyssas på första dejten: Jo, det går väl an..
Änglar: Ja

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Haha, nej
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Självklart! Det ska jag vara och Dan med hoppas jag!
Vad kan du verkligen inte leva utan: Alla mina girls, Dan, syster, mamma, pappa, släkten..
Vad vet inte så många om dig?: Att jag en gång i tiden var tvungen att ljuga för ALLA om vad jag gjorde, bara för att få träffa en väldigt dum människa..

 

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Antar du min utmaning om att skriva om en specifik sak under 30 dagar? :D

2010-11-23 @ 21:42:34
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0