I know

Jag vet att man ska fokusera på allt bra, allt positivt man har.
Men varför är det så nedrans svårt? Det är så jävla lätt att bara låta
tankarna glida över till allt det där negativa, allting som man inte har, eller
inte kan göra. Det är så trist. Man deppar typ ihop, utan att ens ha en riktig
anledning.

Vet inte om jag tycker att slask, kyla, arbetslös, pengalös och uttråkad
är något att deppa ihop totalt över...?



Jag har ju trots allt a loving family, älsklingsvänner, mannen i mitt liv,
några slantar att spendera på billiga saker, mat på bordet och tak över huvudet!
Och det är ju bara några ynka månader kvar tills det underbara sommarvädret
kommer tillbaka. Tjoho! Ska vi vara positiva tillsammans nu, allihop?

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

You are lovely! <3

2010-11-12 @ 15:48:40
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0