Min bästa vän

Eller jag har inte bara en bästa vän, har flera stycken! Men en
utav de (the drama queen Saneris ;D) ska självklart vara en av de
få som vågar öppna truten och säga vad hon tycker om precis allting
och just denna gång råkade det handla om min pojkvän och mig själv.
Måste bara säga att jag faktiskt blev riktigt chockad - I didn't see that comming ;)



Vill säga att jag är glad att du sa vad du tyckte/tycker, även om varken jag
eller Dan tycker att det stämmer (alla bråkar ju, klart vi är sura på varandra
just då och säger dumma saker), så fick det mig att inse att han verkligen INTE
är sån som person, han är världens bästa man och han älskar mig utav hela sitt
hjärta och jag älskar honom obeskrivligt mycket! <3

Dina ord fick mig att tänka; är det verkligen så? Men det du (ni?) säger är bara
en tusendel av vårt förhållande = allt onödigt tjafs mellan oss, resterande 999 delar
är värda så mycket mer och innehåller bra, positiva saker, kärlek.



Det är exakt likadant med vår vänskap; alla vi kan ju tjafsa ibland om onödiga
saker, man blir upprörd, säger dumma saker - men allting löser sig, man vet ju att
det bara är dumma ord som man egentligen inte menar. Vi vet att vi älskar varandra
lika mycket ändå. Det är samma sak med mig & Dan. Ni behöver inte vara oroliga,
(om det är det ni är) för varken jag eller Dan hade ens tänkt på detta innan du/ni sa
något, ingen av oss hade ens spenderat en minut för att tänka på det,
eftersom det är saker som vi säger/gör när vi är sura eller irriterade på varandra
och så fort vi har löst problemet så släpper vi allt det dumma som vi har sagt/gjort.

Det är väl så det ska vara? Varför gå och älta en jobbig/dum tusendel när man
kan njuta av 999 positiva delar? :) Jag älskar er, mina vänner! Och jag älskar
min Dan! <3

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0