Pruttttttttttttttttttt

Åhhhhh, ska till det där skitstället på ett SKITmöte imorgon. Men jag
totalignorerar det, vägrar gå runt och vara arg över det, tralalalalal...

Imorgon ska jag faktiskt träna med Binis :D (och kanske fler av girlsen?),
och så ska jag förbi pappas jobb och kolla vad det är för extrajobb de vill ta
in mig för. Tror dock att det är för tungt för mig, ska lyfta brandsläckare och
hålla de rakt ut och tömma de, haha.. Men vi får se! ;)



På fredag ska jag och Danis (haha alla får -is på slutet) hem till min
farfar & hans fru och fira henne, mysigt. Sedan får vi se vad resterande helgdagar
bjuder på!

Ciao!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Kunde följt med men ni skulle träna tidigt... :(



Det kommer gå bra på mötet! <3

2010-11-10 @ 22:32:48
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0