Tuesday

Hade fixat mina naglar skitsnyggt igår, mörkblått nagellack och målat
dit en silvrig detalj på båda ringfingrarna.. Sedan fick jag för mig att
börja städa i garderoben (det såg fan ut som en atombomb exploderat
där inne så det var väl dags) meeeen då mosade jag självklart ut
nagellacket som inte hade torkat ordentligt, SUCK!

Igår gjorde jag ialla fall en god gärning och gick ut i mörkret för att donera
massa kläder och skor till en klädinsamling, istället för att bara kasta.. Bra Emmi!


Mami och papi.

Idag ska jag träffa mami typ vid kl 13, gå runt lite i Liljeholmen och sedan
på ett möte i Bells skola, höhö. Skulle även vilja hinna köpa det där
väggfästet till tvn i sovrummet, men jag tror inte jag hinner det.. Får nog
bli en annan dag i veckan ;)

/ Ems.


Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0