Listaaaa, stulen från Marylicious

BLANDAT OM MIG
namn - Emmi
födelsedag - 5e sep
hemstad - sthlm
ögonfärg - grön/grå/blå i think
hårfärg - mörkbrun
längd -  164 enligt passet
höger/vänsterhänt - höger
civilstatus - porr
ovanor - pk
stjärntecken - jungfru
är dina föräldrar skilda - nope
svagheter - kort stubin
rädslor - spindlar, döden, osv
mål för året - HA KUL
det första du tänker på när du vaknar? - "vad är klockan?"
går du och lägger mig - haha, whaaat
den upplevelse jag saknar mest - åka utomlands


FAVORIT
mat - potatis, pasta, minivårrullar
sport - vad är det...?
djur - pyyyysen
glass - vanilla
godis - saltlakrits, choklad
låt - vettefan, byter favvolåt varannan dag
helgdag - lördag
årstid - summer baby
tandkrämssmak - mint, mint, mint
radiostation - nrj, the voice
smör - bregott



HAR DU NÅGONSIN
rymt hemifrån - aa, i några timmar, hehe
skolkat - japp
sovit utomhus - haha, ja man har ju det..
gråtit i skolan - säkert
spytt i skolan - nae icke!
velat bli modell - inte vad jag minns
sett en död människa - god no!
druckit alkohol - yeah
använt droger - nej
ätit sushi - nej, fegis


KAN DU
gå ner i split - tyvärr inte, haha
skriva med båda händerna - ja, men det blir inte så vackert med vänstern
vissla - yes man!
blåsa en bubbla - ofc
rulla din tunga i en cirkel - nae
ha dina ögon i kors - aa xD
nudda tungan med näsan - haha, aldrig..


VEM VAR SENASTE PERSONEN
du nuddade - danbanan
du pratade i telefon med - pappa
du msnade med - var typ ett halvår sen, men tror det var syrran
du kramade - dan
du skällde på -  dan, haha..


SENAST DU
skrattade - idag
grät - det var nära idag
såg en film - today
tuggade tuggummi - idag
drog ett skämt - idag tror jag
sjöng en sång - idag i bilen med sanera, waka waka eh eh!


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
druckit alkohol - hahahaha ja..
använt droger - nej
shoppat - japp, jag erkänner
skejtat - haha nej?
bakat - ja, på kanelbullens dag ;)
motionerat - ohyeah
solat - nej

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Jag har såååå tråkigt så jag lär ju sno den där :D

2010-10-12 @ 11:23:57
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Marie

Faaan vad folk snor! ;)

2010-10-12 @ 15:48:31

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0