Marylicious

Ska träna idag med Marylicious. Ska ta bussen om en halvtimme
typ, eller börja gå mot bussen då iaf ;) hehe.. Minns knappt hur
man åker buss...
Men det går nog bra! Sedan när jag har tränat och
när Sanera har kommit hem så ska jag leka med henne och Ozzyboy!
Inte artisten, utan hunden...


Me and Mary.

Haha, lagliga-Micke, Saneras pojkvän.. Ja, han är ganska laglig han (kanske inte
så konstigt när han vill bli polis, till skillnad mot sin OLAGLIGA flickvän, han lär ju vara
tvungen att haffa henne dirr i handbojor, grr), han kollar upp lagar i sin mobil, haha! Kul kille!
Men Sanera och jag, vi gillar att LEVA FAAAARLIGT! Moahahhahahah.....

We're so dangerous, we're so dangerous, yeah we are bad, bad girlsssssss *sjunger*

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

hahahahah-- han förstår allt det roliga i våra olagliga äventyr!!!!!!!!! ;o

2010-10-14 @ 10:34:11
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Vad fan håller ni på med om dagarna ;)

2010-10-14 @ 21:33:04

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0