Prutt

Mitt fina nagellack som jag målade med häromdagen har
blivit bortskavt, bara för att jag var tvungen att diska ett jävla berg - igen :( bajs!
Jaja, får väl göra om det då! Suck.. Har inte gjort det jag borde ha
gjort, så jag förväntar mig skäll av människor jag inte känner, bajs på dom..


Det löser sig, eller hur...? <3

SKITSAMMAAAAAAAAAAAAAAA, som en väldigt klok och underbar människa
brukar säga; det löser sig! Har levt efter det mottot denna vecka när jag
vet att jag borde "slösa" min tid på annat än facebook och umgås med min
pojkvän som är hemma och är sjuk, jag vet att jag verkligen borde ägna mer tid åt det,
det gäller ändå MIN framtid, ingen annans... Men jag har inte orkat... Det löser sig...

Mår inte så bra innerst inne och jag vet varför, jag gör bara inget åt det, jag är väl
en väldigt dålig och lat människa.. Jag försöker hitta på saker hela tiden för
att inte tänka på det, för då brister allt och det har jag inte tid eller ork med.

Jag vet att jag är lat och verkligen gör allt annat än det jag borde göra, för min
egen skull och för andras. Jag vet det. Ändå gör jag inget åt det, ytterst lite kanske,
men inte alls så mycket som jag kan/borde, förlåt.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Men gumman..! :( Jag vill inte att du mår dåligt men jag förstår att du gör det. Din sits är verkligen inte rolig.

Jag vill att du berättar för mig, jag vill hjälpa.

Love u honey

2010-10-28 @ 22:30:07
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: SanerA

Det löser sig alltid!! Du är inte lat !! Du är världens bästa tjej !! <3

2010-10-29 @ 19:13:10

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0