Så kan det gå!

Orkar inte dra kryssningen i en jävla bibel, så jag förkortar* det lite:
*(förkortar = jag drar det jag minns...)

  • Min älskling lyckades hålla tal inför alla efter lite pepp från oss andra, han skulle aldrig prata inför folk frivilligt, men nu fyllde ju brorsan 30 så han kände sig lite tvungen...
  • Vi drack och hade askul
  • Vi drack ännu mer..
  • Och ännu mer drinkar...
  • Drog till dansgolvet med Jenny
  • Sen kom Camilla
  • Camilla skulle ställa sin väska på golvet i hörnet för den var så jobbig att hålla i när hon dansade, men det gick jag inte med på, någon kunde ju sno den, så jag tog hand om den...
  • Sedan hade jag tydligen fått ta hand om hennes bankomatkort också, men det märkte vi inte förrän hon hade ringt och spärrat det dagen efter......
  • Vi står FORTFARANDE på dansgolvet, enligt Jenny hoppade vi runt som små studsbollar..
  • Sen kom Jimmy dit, och fick rädda oss från alla killar..
  • Efter ytterligare dans och MASSA drinkar (nu har jag fått blackout, så det som jag skriver efter denna punkt minns jag inget av, det har andra berättat för mig...) så kommer vakterna och "räddar oss" från massa killar...
  • "Brudar, ni får nog gå ner till hytten nu!" Jenny ba: WHAT? Vakten: Ja, det flockas massa killar runt er hela tiden och de startar bara en massa bråk hela tiden... HAHAHAHAHAHAH
  • Jag skulle gå på toa (detta minns jag, konstigt....) och när jag sitter ner så tappar jag balansen (ja, jag vet, HAHAHAHAHAHAHHAH) och ramlar på LÄPPEN................ hej fläskläpp!
  • Jag är asfull (tydligen) och hittar Anders (Camillas man) får tydligen rida på hans rygg ner för alla jävla branta trappor, efter att vi blivit utslängda från PERSONALHISSEN(?!)............
  • Dan letar efter mig, skitorolig, tillslut hittar han mig i Camillas & Anders hytt där jag sitter och spottar blod från att jag har slagit i läppen när jag ramlade (a) hehe...

När denna bild togs hade jag kanske druckit 3-4 drinkar och ett glas vin, så
ni kanske fattar vilken nivå det var på ;) hähä.....

Nej, nu blev det en bibel ialla fall... MEN MEN!
På lördagen hade jag LOVAT sanera att vi skulle festa järnet...
Men efter fredagens fylla (svinfull var jag, eller jag tror det iallafall ;D), så
pallade jag fan inte... Kände mig som vääärldens största svikare :(
Usch! Fy för mig... Men jag hade verkligen inte kunnat dricka på lördagen,
hade dött av alkoholförgiftning efter första klunken xD PÅ RIKTIGT!
Jag och Dan köpte pizza kl 21 på kvällen (mådde fortf asilla, men tänkte att
jag MÅSTE försöka äta, magen var ju helt tom...), och då gjorde pizzabagaren
en pizza till mig formad som en fisk :D asgulligt! Aja, är typ fortf bakis NU i denna
stund, så ni fattar kanske hur hård denna helg har varit...? Annars kan ni ju BAJSA ;)

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0