Saturday

I lördags var jag först med mami & papi i Nacka Forum
och handlade ett möööörkt läppstift! Hot!!! Sedan skjutsade de
hem mig, och precis när jag kommit innanför dörren så sms:ar Sanera
att hon vill ha lite sällis på jobbet i Årsta, jag fick snällt traska dit...
Blev bjuden på pk, yummie! Sedan när hon hade slutat så kom hon
hit, då var även Dan & Micke här hemma. Så sminkade vi oss och fixade
oss, sedan blev det matlagning - hemlagade potatisklyftor, stekt fläskytterfilé
med rödvinssås och bearnaisesås. MUUUMS! Och ost & kex till efterrätt ;)


Standardposen. Me and Saneriiiiiiiiiiiis.

Blev massa vin & öl och det spårade ur lite mot slutet... hahaha!
Sanera gav upp redan vid halv tolv (whaaat?!) och fick tillslut med
sig Micke, som tydligen inte hade festat klart trots att han & Dan var
packade som åsnor redan innan middagen... haha!

Men det var en mycket trevlig kväll, det får vi göra om snarast! ;)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

Haha annars hade jag blivit as packad (à( hiiih jaaaa :D

2010-10-18 @ 13:06:19
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahahaha men det gör ju inget, aspackad = BRAAAAAAA :D

2010-10-18 @ 13:48:47
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0