Skäggilicious

Har haft ännu en skägg-skit-bajs-fitt-dag. Men ikväll ska
jag åka och träna med mina giiiiiirls! Hoppas fan att man blir
lite piggare och gladare utav det, annars går jag och hänger mig!

Baaaaaajsfittaaaaaa.

Nae, skägg på detta, kanske behöver äta något. Har gjort
samma tabbe idag som jag gjorde igår, inte ätit eller druckit någonting.
Men hur ska man ha tid för det liksom? När man sitter och söker CPJOBB
HELT JÄVLA FÖRGÄVEEEEEEEEEEEEEES?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?

Blir så jävla fittcpsur på mig själv och denna fittiga situation. Lika bra att dö eller?!
Fast skulle hellre bli miljonär, men det lär ju inte hända, så får väl välja det
realistiska alternativet som underlättar vardagen/tankarna/problemen............

/ Ems på fitthumör.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Men gumman då! Kämpa på, du kommer få ett jobb! Jag vet att det är jobbigt.. :(

<3

2010-10-20 @ 16:10:06
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera

du bli miljönär när du börjar jobba :D hihi drick vin så länge varje dag, så kommer du sakna det sen när du har jobB! :D

2010-10-20 @ 17:53:20
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0