Tja tja bloggen!!!

Galen helg. I fredags stressade jag sönder både mig själv och Sanera, haha!
Hade ingen koll på klockan så vid 16.20 hämtade jag upp Sanera i Skogås,
My & Pilla skulle komma kl 18 och varken jag eller Sanera hade fixat oss! Haha!
Sanera hoppade in i bilen med en Burn i handen, det första jag sa var; "du bör
vänta med att öppna den där tills vi kommer fram"... Och så stampade jag gasen
i botten, hahaha ;) Det blev rally till ICA, handla sallad och chirre (chips), och sedan
gasen i botten hem till Östberga och börja fixa oss ;)



Sen kom Pilla och My! Det var så mysigt att träffa de igen! Det blev en MASSA
skratt och skvaller, vi hade mycket att ta igen! Hade inte sett de på ett halvår och
för Sanera var det typ ett år sedan.. haha! Det får inte gå så lång tid igen, tjejer!!!

Lördag; jag och Dan åkte till Gullmars för att handla öl till honom, och så fick jag
pengar av honom för att jag är en sån underbar flickvän ;) haha! Sedan droppade
jag av honom hemma, åkte och hämtade upp Sanera på Söder och sedan till
Farsta. Mötte mamma & pappa och fikade med de :) muuums! Sedan blev det
lite shopping, ett armband från Indiska och en ögonskugga från MUS... Sedan
ville vi shoppa lite mer, jag och Sanera, så vi drog till Skärholmen och där shoppade
jag en skjorta från HM ;) Sedan hem till Östberga, där våra loverboyfriends var och
även Dans bror. De spelade golf på Wii och det första de sa när vi kom innanför dörren
var; "vi ska dra till Gröne jägarn snart!"... Direkt fick jag en magkänsla som sa att
detta inte bådade gott. Mycket riktigt.

Efter att de fått skjuts till Gullmars och jag & Sanera satt på en film här hemma,
så ringer Dan och säger att han glömt sin plånbok + busskort hemma på
vardagsrumsbordet - mycket riktigt så ligger de framför mig... Så jag & Sanera
fick sätta oss i bilen och åka och lämna sakerna. Sedan dröjer det typ en timme eller så,
så ringer Micke till mig, konstigt tänkte jag... Då säger Dan att jag måste gå ut till bilen
igen (och jag har parkerat tusen mil bort för det var enda p-platsen som fanns), han låter
helt förtvivlad men jag blev så jävla lack så jag vägrade.. Tillslut säger han att jag MÅSTE
gå ut dit för hans mobil kanske ligger där. Så jag och Sanera går ut IGEN... Letar i bilen,
nej den ligger inte där. Då har han SUMPAT sin ANDRA 5000-kronorsmobil, på 2 månader!!!
HUR KLANTIG FÅR MAN BLI?! Aja, inte mycket att göra åt. Lyllos den som hittade en
sprillans ny Xperia X10...



Fan vilken bibel, I'm sorry ;) Men måste dra söndagen lite snabbt! Jag fick åka till
Skogås för m & p behövde ha soptippskortet som låg i bilen, så jag drog dit, lämnade
bilen, fick skjuts tillbaks till Östberga, då satt loverboysen här och kollade fotboll. Sedan
kom Sanera hit efter jobbet och så åt vi alla middag tillsammans, Mickes och Saneras nya
favoriträtt - Gratinados, haha! ;) Jaaa, så var den helgen förbi, nästa helg bjuder på
kryssning/30-årsfirande, fortsättning följer....

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

+ massa bilder på en snygg kvinna !!! ;( jaaaaaaaa så jävla gott!!! Love it!!! And u!!!!! Tja tja! Saneran

2010-10-04 @ 13:35:29
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahahahha, tja tja! Ja, snygg vet jag inte, men halvnaken!!!! :O Jävla bajs.......... Att han aldrig lyssnar.... hahahha ;) LOVE U

2010-10-04 @ 13:59:34
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Marie

Vilken jäkla helg du/ni haft! Full rulle hela tiden ;)

Men alltså.. Jag fattar inte hur din man lyckas! Han kanske ska hålla sig till billiga mobiler i fortsättningen :P

2010-10-04 @ 15:48:50
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Haha :) me like

2010-10-04 @ 21:51:09
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Haha :) me like

2010-10-04 @ 21:51:09
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0