WOho

Har sökt ETT jobb.. WOHO vad duktig jag är.. 3 jobb på 3 veckor,
tror ni att AF godkänner det......? Well, bajs på det. Jag HATAR mitt liv
just nu.................................. JÄVLA DEPPIGA VINTERHELVETE SOM FÖRSTÖR
MITT LIV. OCH AF. Förstör min själaro. Har zeroooo ro i själen just nu.

MEN MEN!!!!!!!!!! Nu skiter vi i detta damer och herrar. Nu ska jag gå och
spendera lite pengar, ja lite.. Jag är ju inte som Vanita i Lyxfällan och shoppar
för flera hundratusen lånade pengar, nej jag har tjänat ihop tretusen själv,
de ska iofs räcka till alla julklappar, men får väl köpa en julklapp till mig själv då?!
Och ingen till någon annan. Nej men........ DET LÖSER SIG!!!



FUCK OFF AND DIE, DU ÄR FÖR BAJS FÖR MIG OCH nu slutar jag skriva för
jag märker att jag börjar låta helt rubbad. Det stämmer iofs. Men man behöver
ju inte lämna ut HEEEELA underlivet på bloggen. Over and out!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

ORDBAJSAR!!! näää underlivet hittar du när du böjer dig ner & ska föna håret.. HAHAHAHAHAHAHA! I FUCKING LOVE U!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET LÖSER SIG SOM FAN !!!

2010-10-30 @ 18:07:51
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Anonym

Skaffa dig ett jobb snorunge!

2010-10-30 @ 22:23:57
Jag har bajsat: Anonym

förresten ser du bara skabbig ut när du gör sådär som på bilden..

2010-10-30 @ 22:24:40
Jag har bajsat: Anonym

mogen och tar bort alla inlägg

2010-10-30 @ 22:43:07
Jag har bajsat: Marie

Men vad är du för jävla människa som kommenterar?! Du har inget här o göra, skaffa dig ett liv för fan.



Emmi, det fixar sig! Kom ihåg att vi ska vara arga tillsammans. AF suger, de gör bara så man känner sig dålig.

Love u <3

2010-10-31 @ 00:37:33
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Marie

Moget att du inte ens vågar skriva ditt namn!

2010-10-31 @ 00:38:21
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

anonym - har inte tagit bort ett enda inlägg? fattar inte vad du snackar om haha..



sanera - I love you tooooo :D <3



mary - yeah, angry girlsssssss!! haha ;) love u <3

2010-11-01 @ 08:52:18
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0