Baksmällan

Ja, en sån har man just nu, baksmälla alltså. Som heter duga.
Eller den börjar gå över men imorse trodde jag att jag skulle dö.

Blev en hel del prat om Kungarna av Tylösand igår förresten, hahahahahaha!
Jag och syrran satt och garvade arslena av oss åt Jockiboi...... HAHA!!!!!!!

Men, åter till baksmällan. Jag och Sanera delade på en och en halv flaska
vin + två groggar var... På TVÅ timmar! Hahaha, konstigt att man blev full (a) hihi...

Usch, ligger i sängen nu och svettas ut alkoholen, ska åka och rösta om typ
en timme. Egentligen orkar jag inte, men jag gör det för Sveriges skull ;)

Nej, bajs på detta, orkar inte skriva mer. I'm alive, det är allt ni behöver veta ;D höhö!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Jag vill veta mer än att du lever!! :D <3

2010-09-19 @ 17:35:59
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: sanera bitch

hahaha fyfan vad fulla vi blev :D

2010-09-19 @ 20:55:59

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0