Faaaan...

...vad det är tråkigt att vara sjuk! :(
Och nu är Dan sur på mig också för att jag inte
vill ligga brevid honom och svettas ihjäl... Båda två är
ju sjuka och har feber till och från, så det är inte så nice
att liksom klistras ihop av svett. Nej...

Men shit, kl är redan över fem... Vad fan ska man göra för middag?
Ja, det blir ju jag som får laga, även fast jag var sjuk först! Typiskt
att Dan också ska bli sjuk, då blir det liksom automatiskt så att jag får
ta hand om honom, den lille pojken... Suck.

Nej, ska gå och rota i skåpen nu. Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Han kan ju faktiskt hjälpa till!! Annars tycker jag att han får ta hand om disken ;)

2010-09-06 @ 17:38:33
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0