Kräftor

Jag och älskling ska på kräftskiva ikväll hos hans bror och flickvän + deras barn.
Det blir att åka ut ända till Nynäs. Tyvärr så är jag sjuk :( och kommer säkert sitta
där och sova, men men.. Har ju lovat att köra ett gäng dit, så kan ju inte stanna
hemma direkt... Får väl se hur länge vi blir kvar, men hoppas att det går bra ialla
fall och att jag inte snorar ner hela sällskapet ;) hehe..

Det var ialla fall trevligt igår, även om det fattades många av släktingarna. Men
min lilla Saneris kom förbi också och gjorde oss sällskap, mys :D hihi! Fick massa
fina presenter också, av min älskling fick jag en mobil :D :D :D mihihihihiih!! <3


Denna fick jag av honom, visst är den såååå fin? :D Tack min lilla baby! <3

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Åh va fin! :)

2010-09-04 @ 15:36:00
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Anonym

Vill också ha!!!!!!! Saneran

2010-09-04 @ 15:59:32

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0