Night mare

USCH, vilken mardröm jag hade.. Vaknade kl 06.30 och mådde
så jävla illa, ville gråta.. Drömde att Dan var otrogen mot mig och
att han trodde att det var okej. Och inte nog med det, jag kom in när han
hade sex med en skitäcklig tjej och det första hon sa när hon såg mig var:
"Men Emmi man måste ju få ha kvar lekfullheten i ett förhållande..." och då
sprang jag och puttade bort den äckliga bitchen och började slå Dan med
knytnävarna i ansiktet så att han blev helt blodig...

Sen vaknade jag.

Uuuuuusch vad hemskt och äckligt det var. Blä. Har inte kunnat
somna om sedan dess...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

emmiii :( .. don't worry! <3 :)



vi+alla pojkvänner for life!! <3

2010-09-18 @ 00:27:10
Jag har bajsat: Anonym

Naw, cutie!!!!!!! Jag hoppas verkligen det!! LOVE U <3 / Ems

2010-09-18 @ 15:53:42

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0