Nu börjar det närma sig!

Idag har jag som sagt varit och susat runt med mamsen (eftersom
min käre boyfriend var för sjuk för att följa med) och kollat på golv + färg.
Hittade ett aaaaaassnyggt golv som kommer att passa i hela lägenheten,
tror nog att det blir det för Dan gillade också det golvet jättemycket ;)



Sedan köpte jag en ljusgrå provfärg och har provmålat den lite i hallen, det
blev skitbra, så nu måste vi bara fixa mer av den och sedan en massa vit färg
till resten av rummen ;) hehe... Allt annat tillbehör som behövs när man målar
har jag redan köpt/lånat av päronen :D Sååå, tagga till nu Micke & Sanera,
snart köööör vi så penslarna glöder ;D hihi!

P.S. Dan säger att det inte räcker med en platta öl... Fyfan, undrar om det
verkligen blir vitt i sovrummet eller om grabbarna kommer vara så fulla att
de pissar på väggarna istället ;) vad tror du, Sanera? ;) D.S...

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA herregud! du känner micke iaf, kissar efter 1 öl 24/7.. hahhahaha... stackarna, dom vet inte vad som väntar! MOHAHAH :D

2010-09-08 @ 11:34:29
Jag har bajsat: Katti

Jag tror på kiss hihi =)

2010-09-08 @ 14:32:37
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahahahah yeah ;D

2010-09-08 @ 18:54:22
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

sätt på dem kondomer så pissar de på sig själva! :))

2010-09-10 @ 19:55:17
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0