Nytt golv + färg

Min lilla nutte tog disken igår och hjälpte till med maten,
starkt jobbat älskling ;) hihi.. Det blev ugnspannkaka med
blåbär, hallon och vaniljglass, muuuuuuuums!!! Fast sen hade
vi ont i magen båda två, lite för mycket för oss små sjuklingar kanske, hehe...
Hela gårdagens måltider bestod av onyttigheter, chips, nachos med dip,
choklad (victorias och daniels, nu är den tyvärr slut sanera hehe ;D)...



Snart kommer mami och hämtar mig, vi ska till Bauhaus och kolla på
nytt golv och färg till lägenheten, på lördag blir det målning här! Sanera
och Micke, de snällisarna, har erbjudit sig att hjälpa till, wiho! Och jag har
lovat vin och öl som belöning ;) hahah...

Honey ville inte följa med till Bauhaus idag, han kände sig så sjuk
han gick ner till sin mamma för lite kurering och en fika, haha sötis :)

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Fredag är ni upptagna på också! :D hihi



Jag vill också ha pannkaka med massa gott till....

2010-09-07 @ 14:29:35
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Kattifnatt

Haha :D jag blev också sugen på pannkaka!

2010-09-07 @ 19:08:16
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0