Say what??????

E det en vanlig dag? E det en vanlig dag...?
NEJ det e ingen vanlig dag, för det e EMMIS födelsedag, hurra hurra hurra!



Bild från kräftskivan igår.

Fick iofs inte höra den sången imorse, utan det blev "ja, må hon leva" framförd av
min käre man. Och så fick man frukost i soffan framför filmen Salt, spännande var den!
Nu ligger han i badet och jag ska väl joina en stund, gillar inte att ligga i
badet så länge, så jag brukar låta honom ligga där en timme innan jag hoppar
ner och sen går vi upp efter en kvart :D haha...

Ikväll blir det ingen bio, både jag och mannen är sjuka :(
Så det blir myskväll hemma och han har lovat mig allt gott
som jag vill äta och jag får även välja hyrfilm, det ska bli mys! ;) Hörs imorgon
sexy bastards! Tack för alla gratulationer, I love you all <3 Ciao!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

grattis igeeeeeen :D

2010-09-05 @ 14:39:10
Jag har bajsat: Katti

WOHO!! Go gallan it's ya birthday!!

2010-09-05 @ 17:13:23
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/
Jag har bajsat: Marie

Hoppas du fick en bra b-day trots att du är sjuk!

2010-09-05 @ 20:18:36
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: b

HAPPY B-DAY!!!! <3

2010-09-06 @ 02:47:57

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0