Sjuklingar

Usch, känner mig inte speciellt pigg, men ser ändå fram emot
att träffa vännerna, och självklart Marys boyfriend som ingen av oss har
träffat än ;) *nyfiken* hihi... Vi ska in till Söder ikväll för ett glas... vin kanske? ;D



Jag och Dan är hungriga på middag medan Sanera smsade
och sa att hon var hungrig på lunch, haha.. Lite sent för att kallas lunch nu, va? ;)
Lilla Saneris.. hihi! Nej, nu ska jag fortsätta sminka mig och fundera på
om jag ska byta kläder igen eller inte...

Puss på er!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Ska bli så trevligt!

Hmm, hur många gånger har du bytt kläder nu då? ;)

2010-09-10 @ 17:20:08
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/
Jag har bajsat: Lisen

det var inte så kul då haha :P

Tack sötnos!!!! Duktig du är som har gått ut!!! vettefan om man orkar :P <3

2010-09-10 @ 17:42:59
Jag har bajsat: Michaela

Ja , LIIIITE sent för att säga lunch ;)



Hur var Marys boyfriend då? Hade ni trevligt allihopa? :D

2010-09-16 @ 06:08:12
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0