We survived! Hahaha

Ja, vi överlevde, med nöd och näppe... Nä då ;) Men på vägen
ner så hade vi lite bråttom, så efter första pausen fick jag ta över
körandet, haha! Det snabbaste vi kom upp i var 170 km/h, och vi
hann PRECIS med båten när vi kom fram till Strömstad, det var fan
på håret... Om jag inte hade gjort alla läskiga omkörningar så hade
vi aldrig hunnit! Hahahaha, det var så himla kul... Så fort det kom en raksträcka
och tillfälle att köra om alla segproppar så säger jag; hinner jag, hinner jag, hinner jag?!
Och Micke skriker från baksätet; jaaa, du hinner luuuugnt! Och Sanera skriker brevid mig;
åh nej, åh nej, åh neeej!
*håller för ögonen och ber för sitt liv*... HAHA!!

När vi kommer fram till Koster så får Dan sitta kvar vid hamnen med all packning
medan jag & Sanera ska gå till Ica och handla, och Micke skulle till huset och hämta
en flakmoppe som de kunde skjutsa packningen på... När jag och Sanera har handlat
klart och kommer fram till huset så står Micke kvar där, hahahaha.. Ingen av mopparna
fungerar xD Stackars Dan fick sitta och vänta i två timmar innan de kom tillbaks till huset...

Sedan blev det tacos, vin och öl! Och massa kortspel och mys! På lördagen tog vi
det lugnt, kollade lite tv, läste lite tidningar... Sedan gick jag och Sanera och handlade middag,
notan för all mat vi handlade på fre + lör hamnade på 1000 spänn xD hahaha.. Det blev
kräftor till middag på lördagen och det var hur gott som helst! MUMS! Sen blev det lite
mera vin och lite mera öl ;) hehe..



Och på söndagen när vi åkte hem så råkade vi ta fel väg till Sthlm så det blev en
liten omväg, fick se lite mer av Sverige helt enkelt, hahahah.. Och det hjälpte ju inte att
vi hamnade bakom en polisbil som sinkade ner hela jävla Svergies trafik.... Tillslut fick
vi köra om den, och så skulle vi stanna och tanka, tanken var nästan tom så det var lite
bråttom, vi svänger av vid nästa avfart där det STÅR att det FINNS en mack... Vi kör in
på den vägen men det är helt kolsvart, vi ba; VART fan är macken?!?! Så skymtar man
lite i ljuset av billyktorna, det är fan en spökmack! Såg ut att ha varit nerlagd i minst 10 år!
Det var så JÄVLA LÄSKIGT, helt jävla öde... PRECIS som i en jävla skräckfilm!!!
ALLA blev skiträdda och skrek till Micke att han skulle vända det fortaste han kunde
och köra gasen i botten!! Hahaha, hade rysningar i typ en timme efteråt...



Men nu blev det fan en riktig bibel, haha.. Vi hade ialla fall riktigt jävla kul och supermysigt!
Detta måste vi göra om nästa år ;) Förhoppningsvis på sommaren så man har lite mer
värme och slipper få avdomnade fötter pga kyla :D haha! Yiiiiiiiiiha ;)

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

" det var så himla kul " eeeh?! DEET VR INTE KUL NÄR DU KÖRDE OM!!!!!!!!!! fan nära-döden-upplevelse 26 ggr.. fyfan .......

2010-09-28 @ 18:09:27
Come and get me: http://swandras.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0