Weekend

Shit, det var ett tag sedan jag bloggade, hehe..
Det beror på att vi har renoverat lägenheten ;D Eller iallafall
sovrummet, vardagsrummet och hallen! Fick en massa hjälp
av mina fina vänner! Tack så jättemycket! Utan er hade det inte
varit i närheten av klart än :) Men nu är det bara golvet som ska på plats!
Fast det har vi inte köpt än så det får vi vänta lite med ;p hehe..



I lördags när vi hade målat klart sovrummet och nästan hela hallen så
drog vi i oss lite vin och öl (jag, sanera, micke och dan) och sedan fick vi
skjuts av katti och krille till skogås där vi drog på mammas kräftskiva, hehe!
På söndagen följde micke och sanera med oss tillbaks till östberga för att måla
lite till! Vi var så duktiga och gjorde klart vardagsrummet också! Wiho!

Idag ska jag till Ikea med min Sanera och kolla efter en hatthylla ;)
Vill ha en vit nu i hallen, inte brun som det var innan.. Har ju en ljusgrå färg
på väggarna nu och då passar det bättre med vitt till tycker jag ;D höhö..

TTYL!
/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

Vad kul att ni målat om nu! längtar tills jag får se!!! :D



misss u

2010-09-16 @ 19:31:16
Jag har bajsat: Katti

<3 fiiint!

2010-09-16 @ 22:17:54
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0