Wohooo

Nu har jag och Katti kört hårt på gymmet två dagar i rad, det
får vara nog för denna vecka, kanske kör någon powerwalk i helgen om jag hinner :)



Just nu håller jag på att hungra ihjäl, har inte lagat mat än för älskling
är iväg med sin mor och köper present till mig :D hihihiih...

Nästa torsdag ska jag ha kvalitetstid med my girls! Det ska bli så mysigt, vi
ska gå på restaurang och bara umgås! Skönt att umgås allihop (nästan) utan att bli
dyngraka för en gångs skull :D haha!!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Anonym

Vänta. Va? UTAN att bli dyngraka???? :O mohaha / saneran!!!

2010-09-02 @ 21:11:47
Jag har bajsat: Katti

Åh Emmi den bilden vill jag ha :) jag har bara fula bilder på oss två haha

2010-09-03 @ 17:31:04
Come and get me: http://sweet_dreams.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0