Igår och idag

Igår var jag & Dan bortbjudna på middag i Huddinge hos
Emelie och Victor + lilla Elias! Så jäkla söt bebis, ååååh!
Och han lärde sig nästan att gå igår med lite (mycket) stöd :D
När jag höll i honom så att han stod i mitt knä så tog han några
små steg framåt och det var tydligen första gången han gjorde det!



Han var så himla SÖT! Och idag var vi på Elias dop. Dan skulle bli
gudfar så vi var där lite tidigare och han fick gå in med Victor & Emelie,
medan jag fick stå och vänta utanför, kände ingen så jag stod där som
ett fån.. Haha! Men det gick bra. Sedan gick vi från kyrkan till en lokal
där vi fikade och de öppnade Elias presenter! Av mig och Dan fick han
ett halsband med en såndär lyckopeng på :)

Vi bjöd över dom på middag om några helger, så då får man gosa
med bebis igen! Hihiiii..

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0