Oooops

Jenny hämtade upp mig vid kl 9,30 imorse, så åkte vi till IKEA.
Jag köpte bara en kudde, lampor, värmeljus och en dörrmatta. Jenny
köpte dock lite mer saker ;) heheh.. Men hon har ju även en ny altan
att inreda! Sedan åkte vi till Skärholmen C för lite mer shopping, blev en
tröja från hm och sen bytte jag storlek på mina löparbyxor från Stadium!

När jag kom hem ville Dan ha tillbaks sitt kontokort, men det låg ej i min
plånbok.. Trodde såklart att han skojade med mig och att han redan hade
tagit ut det ur min plånka, men nej. SHIT, SHIT, SHIT tänkte jag..

Men sen kom jag på att jag säkert glömt det inne på hm i deras kortterminal,
för det var där jag handlade sist, så Dan ringde dit, och där var det.. HAHA! Så
jävla klantigt.... Skämdes lite, hihi.

Men det gjorde inte så mycket, för det kortet slutar ändå fungera denna vecka,
så de klippte kortet så ska Dan aktivera sitt nya som han har här hemma ;)

Ja, det var denna dags äventyr! Blev lite lång text, sorry boys and girls!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0