Saneris

Ikväll ska vi till Hornstull för att fira Saneris! Det blir tacomiddag
och sedan får vi se om det blir hemgång eller utgång för mig..
DUMMA MAGE.. Ska väl börja göra mig iordning snart, hehe ^^
Och så har vi den ständiga frågan; vad fan ska man ha på sig?!

Får se vilket/vilka av mina lyckliga plagg som får pryda min blek(feta)
kropp ikväll. TTYL BITCHEEEEEES!



Just det, försökte dra ett aprilskämt på den mest lättlurade människan
jag känner, S, men hon gick inte på det. Så jag ger upp, tänker inte luras idag! xD

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

Mohahah har lärt mig med åren ;) elllerr?

2011-04-01 @ 12:18:59
Jag har bajsat: Gallanbrallan

hahaha, njaaa ;) får väl se om du går på någon annans skämt idag :D hihiih

2011-04-01 @ 12:41:40
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0