Söndagarnas söndag

Igår var jag, Katti & Henna hemma hos Marie och åt thaimiddag!
Supergott var det och vi hade det supermysigt med tända ljus och massa prat ;)

Imorse åkte jag hem till päronen, mamma skulle vaxat mig men det
blev inte så. De höll på i trädgården när jag kom och sen vid kl 13 skulle
pappa åka till Täby och kolla på en bil, så jag och Robin följde med honom!
Det blev ett köp ;) V40 -04, svartmetallic, superfin!

Efter det åkte vi tillbaks till skogås, sedan en snabbis till farsta där
mamma skulle skaffa företagstelefon. Så himla kul att hon börjar
komma igång med sitt företag nu, hihi!



Och nu är jag hemma i östberga igen, har varit det i några timmar.. Nyss
kollat film (the town) med älsklingen! Nu ska jag kolla fredagens BB och sedan BB live!

TTYL bitches!

/ Ems.



Some sexy shit
Jag har bajsat: Marie

Var filmen bra??

2011-04-19 @ 09:46:14
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0