-

Hade lite svårt att somna igår, vet inte om det berodde på
pk:n och chokladen jag åt på kvällen eller om det är resfebern ;p
Det lär nog bli ännu svårare att somna inatt, iiiiihhhhh....

Tackar gudarna för Postafen (åksjuketabletter), annars hade
jag nog spytt på planet, gjorde alltid det förut innan mamma började
ge mig Postafen innan varje resa, haha... Crazy kid! Blir alltid illamående
när jag ska göra något nytt eller ska till något ställe där jag inte har
varit förut, vet inte hur det ser ut, osv. Don't know why ;) hehe...

Kräktes innan simskolan när jag var liten, när jag satt på bussen
till Romme med skolan, på varje flygresa förutom de 2 sista jag gjort
(då jag fick Postafen, haha), wierd...


/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

Haha :D stackare!!



Ni får ha det så jättekul nu i Thailand! Hälsa din familj och Dan :) <3



KRAMAR!!

2011-12-13 @ 20:39:12
Come and get me: http://bini.blogg.se/
Jag har bajsat: Ems

Det ska vi ha Bini!! Ja, jag ska hälsa :D KRAAAAAAAM <3

2011-12-13 @ 23:39:39
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0