Fredag

Har jobbat på fasters jobb ons, tors + fre :) 8.30-17, ganska sköna
arbetstider men dagarna gick jävligt segt ändå.. Lekte tomte och
slog in en massa paket, säkert flera hundra, fick beröm för att
jag var så snabb, hihi... Kanske var en tomtenissa i mitt förra liv?

Idag, lördag.. Blir nog ganska lugnt, har inga planer (?).. Typ
första gången på aaaslänge! Känns dock lite tråkigt, Dan & Micke
ska kolla fotboll och dricka öl, så här vill man ju inte hänga liksom,
palla bli döv...

Får väl åka iväg till päronen i vanlig ordning, dock ska de iväg på galej
senare ikväll. Får se vart kvällen för mig!

Men igår var det ju jag skulle skriva om, haha.... Det blev muskväll
hos Mary! Snälla, rara Krille ordnade så att jag kunde låna mammas
bil, hade inte gått utan honom! Lång historia, orkar inte dra den, hehe...
Så jag mötte upp Katti & Mary när vi alla hade slutat jobba och drog
och handlade, sedan hem till Mary. Thaigryta, Idol-tittande och godiiis,
fast Marie åt mest ;) hihihiihihih.. Bus!


Alla godispapper hos Mary, haha.....

Fan just det, jag skulle ju börja packa idag. Kanske ska jobba på
pappas jobb mån, tis och ons så då hinner jag typ inte packa de dagarna...

Just det! Tappade mina handskar när Krille släppte av oss i Gubbängen vid
mammas bil. Mina Björn Borg skinnhandskar, mina ENDA handskar/vantar.
Åkte tillbaks på natten när jag skulle hemåt för att se om de låg där, såg
de inte ens först för de var verkligen platta som löv (trodde att det var löv först, haha),
men så gick jag fram till dom och det var mina små älsklingar, helt dyngsura,
kunde typ vrida ur en hel liter vatten. Så de fick bli tvättade igen när jag kom
hem, de var helt grusiga dom stackarna :( nu hänger de på elementet, fast
de borde egentligen inte göra det för skinnet blir ju torrt, men hittade inget
bättre sätt att torka de på... Okej, det var den snyft-historian! Och nu
blev det en bibel igen, sorry för den som orkade läsa igenom hela denna
onödiga text, hahaha...

Slemmi signar ut!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

vill också mysa med er! Saknar er!! <3

2011-12-11 @ 13:12:13
Jag har bajsat: Marie

Vi saknar dig med <3

2011-12-12 @ 22:14:03

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0