Hello igen efter två veckor

Äntligen hemma! Har faktiskt haft lite hemlängtan hela tiden...
Speciellt när vi var påväg till Koh Chang (efter en natt i Bangkok),
då vi bara passerade landsbyggd med skjul som bestod av ihoptejpade
plåtbitar och spökhus, som vi kallade det, hus som aldrig blivit färdigbyggda
eller blivit övergivna... Vi stannade för kisspaus under den 4 timmar långa
bilfärden från Bangkok - Koh Chang. Åkte in på en bensinmack där det fanns
7eleven, skitbra tänkte jag, något man känner igen! Bajs på mig... Man gick in
i små ÄCKLIGA bås, med ett hål i golvet - varsågod att kissa/bajsa där.......
Det gick inte att spola och det fanns inget toalettpapper.....

Då höll jag på att avlida, på riktigt. Ville hem direkt, efter 24 timmar i Thailand
så ville jag verkligen hem igen. Kunde inte fatta att alla sa att det var så underbart
här, vart då? Fortsatte iaf till färjan som skulle ta oss till ön Koh Chang. Väl på
färjan fanns det tack och lov EN vanlig toalett, med en brun sits (eller ja, den
var väl vit från början).... Ville återigen avlida lite grann. Dessutom
började en äcklig thaigubbe ragga på stackars Alex, 20 år, haha..

Men väl framme på hotellet så fick jag se en bättre sida av Thailand.
Där fanns bara vanliga toaletter och hyffsat fräscht område. Jättefin strand :)
Lägger upp alla bilder på facebook senare, har inte hunnit gjort det än..
Haft fullt upp med att packa upp våra väskor och tvätta, laga lunch osv, haha!
Snacka om att vi hade bråttom att komma iordning här hemma.
Både jag och Dan hade hemlängtan, speciellt sista dagarna. Då blev jag ju
också magsjuk (som tur var varade det bara några timmar), men fyfan vad
jobbigt det var. Efter det vågade man ju inte äta NÅGONTING, inte thaimat,
inte amerikansk eller svensk mat heller... Fick i mig lite pommes på ett
helt dygn....

Vet inte om jag är frälst över Thailand som alla andra verkar vara, folk
blir typ sura när man säger att Thailand INTE är det bästa som har hänt en :/ haha..
Jaja, ska iaf fortsätta berätta senare, kan inte ta allt i ett inlägg för det blir längre
än bibeln isf, så mycket som vi har hunnit med dessa två veckor ;) Oj, nu lät
det som att vi inte alls haft det så kul, men det har vi! Men det har varit lite
jobbigt att leva utan vardagslyxen som man tar för givet här hemma i Sverige.


Stay tuned!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Mary

Ååh jag vill höra allt!!!!! :D

2011-12-31 @ 00:18:27
Jag har bajsat: Mary

Åååh jag vill höra allt!! :D

2011-12-31 @ 00:19:52
Jag har bajsat: Anonym

Jag sa ju det Emmi :D



Om Patric inte hade hus där skulle jag nog inte åka dit fler gånger! :p Dock trivs jag rätt bra där han har hus, både i området och runt omkring, Hua Hin :)



Men är inte särskilt sugen på att åka till öar fler gånger.. :p Däremot till Bangkok!



Trivs bra där det finns fräscha hus, malls och lyxiga hotell att käka på :D haha! Mer min "cup of tea" haha!

2012-01-04 @ 13:23:46

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0