Tjingeling

Jobbade sista dagen på papis jobb i onsdags, blev 7 dagars jobb där.
Nästa vecka ska jag jobba på fasters jobb, slå in julklappar tror jag,
får se hur många dagar det blir!

Igår hittade jag ÄNTLIGEN två toppar att ha på festen imorgon, skulle
egentligen bara köpa hem båda och prova, men bara behålla den ena
för jag hade inte råd att köpa båda (måste ju ha lite pengar i thai också)
men Dan erbjöd sig att betala så nu kan jag välja vilken som och ändå
ha en till att ha på mig till nästa fest ;) när nu det blir..? ;D hehe..

Var och hälsade på svärmor igår på SÖS, hon åkte in i måndags,
hade gallsten som tydligen var påväg att bli gulsot, usch.. Men nu
är den bortopererad så jag ska nog hämta henne och köra hem
henne idag :)

Måste även hinna köpa en present till moster idag! Har varit
ganska stressad inför den här festen, trots att det inte är min fest..
Men min mammas (och hela släktens) stress har nog gått ut över
mig och smittat mig ;p Blir så när man umgås så mycket! Men det
ska bli jättekul imorgon, längtar faktiskt! Och längtar tills pappa öppnar
sin present från mig och Dan ;) vågar dock inte skriva vad det är nu, vet
ej om han läser min blogg eller inte, haha!

Oj, nu blev det typ en bibel igen.. TTYL!

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: bini

Hihi vad gulligt :D visa topparna ;)



ja just ja, granen, den är inte helt klar :( måste köpa mer kulor :D men sen så!



<3

2011-12-02 @ 15:41:58
Come and get me: http://bini.blogg.se/
Jag har bajsat: Marie

Vad bra, vart hittade du dem? :)

2011-12-02 @ 19:22:19
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Okej Bini ;) hihi..



Mary; hittade båda två på åhlens i Nacka forum!! ;) En vit spetstopp och en ljusgrå sidenblus! Kanske visar bild senare ;)

2011-12-02 @ 19:42:26
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0