Bad update

Sorry för dålig update, mina vänner ;)
Jag kom ialla fall iväg i fredags! Och fick träffa mina girls, dock
kom inte Bini iväg, det var tråkigt :( Vi fikade och kollade runt i Farsta
sedan fick jag och Sanera skjuts hem av papi för det var ju kaos i
kommunaltrafiken (och biltrafiken, hm)..

Igår så var jag iväg med baby & Carina och kollade på en nybyggd
lägenhet i Bromma till Carina & Ove, jättefint! Och jag blev skiiitsugen
att flytta (inte till Bromma dock).. Vill ha en villa eller radhus! Den drömmen
ska bli sann så fort jag fått ett bra jobb! Och sedan blir det bebis och en
katt, eller hund.. Jag ska iaf ha ett husdjur! MYYYYYYS! Kan man inte bara
hoppa framåt i framtiden...?

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

Gillar framtidsplanerna :D

2011-02-13 @ 19:13:56

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0