Coffee

Burr, jag fryyyyser.. Ligger under en filt och värmer mig, hemma
hos mamma och pappa. Har spenderat dagen här då jag var på VC i
skogås imorse och fick recept på acnemedicin. Först kostade själva
besöket (som tog 5 min, bokstavligt) 150 kr, sedan kostade medicinen
450 kr, jävla rån för att bli av med acne, åååh.. Men det är det enda som
funkar på mig, så jag får offra mina ihopskrapade pengar.. ^^


Tildus! Gammal bild dock..

Jaja, imorgon blir jag nog på bättre humör då jag ska träffa mina girls!
Det blir en fika i Farsta kl 14 och på kvällen kl 19 ska vi till min kusin Tilda
och äta middag/fira hennes 15-årsdag som egentligen är idag ;) Grattis!!!!

Fan, tiden går för fort! Men mer om det i ett annat inlägg, orkar
inte skriva mer nu, är sjuuuukt trött.. Säg inte att jag håller på att
bli sjuk?! :O

/ Ems.





Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Du klaga inte om att du fryser, jag går och jobbar i den här jävla snöstormen. Jag var fan dygnsur från topp till tå igår eftermiddag&kväll haha. Vill inte ens tänka på hur det kommer bli idag.. börja åka mot fartsa en timma tidigare än du tänkt ;) haha



Vad skönt för dig :) vet att du pratat om att göra operationen läääänge, kanske du äntligen slipper besvär med rygg och grejs nu :) <3

2011-02-11 @ 06:29:37
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0