Har tänkt på en sak

Efter att ha suttit och läst några gamla blogginlägg från
den gamla goda tiden så har jag tänkt på en sak. Fan vad kärlek
kan förändra en. Det behöver inte vara en kille/tjej som förändrar dig,
det är ialla fall kärleken som har förändrat mig. Är nog lite kär i kärleken,
och kär i Dan också såklart. Men, mmm...

Förut levde man för dagen (läs; fredagen) och bara chillade på
genom livet, brydde sig inte om framtiden. Nu betyder framtiden allt.
Blir stressad av att inte planera för framtiden. Jag är en planerare. Men
jag har inte alltid varit det. Eller jo, men inte till den grad jag är nu. Nu måste
allt vara planerat in i minsta detalj, får jag ett svar som lyder "jag vet inte", då
blir jag galen. Säg bara ja eller nej så att jag kan planera!!!! Sjukt egentligen.

Nu har jag tappat min poäng, poängen var inte att kärleken har gjort
mig till en planerare, utan att den har förändrat mig och säkert andra. Eller?
Alltså när jag säger kärleken så menar jag inte min boyfriend, jag menar
kärlek bara.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

ja du var roligare när du joinade mig på mina äventyr :D

2011-02-23 @ 13:06:16
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: B

jag tror man måste få leva så sen måste man på något sätt försöka komma tillbaka LIIITE till den man var förut! för jag förstår hur du menar! men man måste försöka balansera (jag själv är ju sjukligt planerig av mig..) .. så då försöker jag vara lite spontan! man får inte glömma bort att leva :) och ha riktigt kul!



jag tkr absolut d kan vara skitmysigt o sitta hemma ibland på helgerna men inte varje! det blir lätt till en vana... :) du måste få fram lite av den gamla emmi, tror både du och jag (hihihii) saknar hemnne lite! Då menar jag inte att du ska supa dig full på helgerna men komma ut lite och vara med MIG :D då skulle jag bli så glad! sanera också tror jag enligt hennes kommentar här ovanför haha :D



WE MISS U IN DIMMAN SEXY!!!! <3



(btw om frisyren du blogga om! din syster kan säkert göra den på dig? :D)

2011-02-23 @ 15:23:16
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Sötisar!!! gillade också den gamla tiden när vi var partygirls på äventyr hela tiden! ;) självklart ska man va lite spontan ibland! i'm trying haha :D looooove you sexy girls!!! jaaa måste fråga sistah om hon kan! ;D thank you för tipset binikanini!! <3

2011-02-23 @ 16:33:47
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0