Hello bitches

Igår började BB. Hahaha.. Alltså snälla, vad fan har de
hittat för deltagare? Känner att jag borde sitta med i juryn och
bestämma vilka som ska in, för vem fan vill se den där kristna bimbon
eller skitnördiga/fula "tjejen" som såg ut som en snubbe..?



Aja, ska ialla fall försöka följa skiten. Kan ju bli kul, höhö..
Har sökt två jobb idag, woho! Om jag inte får nå svar så kommer jag
skjuta någon, så mycket tid som jag lägger ner på att skriva så perfekt
som möjligt xD haha! Det är fan jobbigt att vara perfektionist..

Usch, blir deprimerad av att prata om jobb. Jag kanske är en dreamer ändå..?
Vill ju gärna ha de där miljonerna och den där lyxvillan, lyxbilen......
Aaaah, det vore livet, det! ;)

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0