Home sweet home

Nu är jag hemma med min snuttis! Skönt.. Hade en trevlig
kväll med tjejerna igår :) dock inte lika kul på hemvägen, skitläskig
gubbe/snubbe som stod och väntade på nattbussen samtidigt som oss..
Och snorungar på bussen, åh.. haha.. Sånt man får räkna med antar jag ^^



Idag har jag varit med familjen, köpte min första "lilla" bh på hundra år,
jättefin är den, vit ;D hihi.. Oskuldsfullt ;) ^^ Sen åt vi en jättegod middag
och prinsessbakelse till efterrätt, perfekt lördag! Nae, nu ska jag umgås
med min baby! Peace and looooooove..

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Mary

Tar inte den resvägen igen... :(

2011-02-27 @ 23:18:23
Come and get me: http://lillamary.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0