Lista (mer för sanera att läsa på sjukhuset)

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Trött men glad, vin ikväll hihi!!
Favoritgodis: Saltlakrits, choklad
Är det nåt du absolut inte äter: MYCKET
Kläder just nu: Mjukisar och linne
Musik just nu: Ingen
Vad sa du senast: Vet inte, gick och pratade med mig själv på prommisen förut ^^
Om du var tvungen att leva i en annan tid, vilken skulle du välja då: Ingen aning
Fisk eller badkruka: Badkruka, big time!
Saft eller alkohol: HAHA?! alkohol såklart!
Hur många kuddar sover du med: 2 + dan ^^
Favoritväder: soligt och varmt
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Ett lyxhotell, massa vin och vänner!
Spelar du nåt instrument: Haha nej, bara för nördar :D
Morgon- eller nattmänniska: Morgon, hahahaha (a)..
Sparare eller slösare: En sparare som gillar att slösa
Bästa film: måste nog säga twilight-filmerna ;)
Tror på liv på andra planeter: kanske!
Kommer du ihåg din första kärlek: ja, han heter dan, och är fortf min kärlek ;)
Älskar du henne/honom fortfarande: som sagt, han är fortf min kärlek <3
Har du några homosexuella vänner: inte vad jag vet, höhöhö..
Tror du på mirakel: nja, ödet kanske :D
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: absolut!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: ja, jag är nog väldigt tolerant!!
Ser du på kärleken som ett misstag: nej, hur kan man göra det?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: tvååå (tjejer hihi)
Bio eller promenad: det beror på vädret, sol = prommis, regn = bio
Är du kittlig: japp, very!
Snarkar du? dan säger det, men jag tror han ljuger!
Stjärntecken? jungfru
Rädd för insekter? skämtaru eller? SKITSKRAJJ..
Äckligaste insekten: s-p-i-n-d-l-a-r
Största svaghet: när det verkligen gäller så bangar jag oftast ur..
Det här är jag bra på: ta hand om mina vänner och min pojkvän :D haha
Bästa bok? får väl säga twilight-böckerna då!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? läsa andras tankar!!!
Vad vill du jobba som? INGEN ANING; SLUTA FRÅGA! hahaha
Chips, morötter eller godis? Allt!
Pizza eller hamburgare? PIZZA
Skriver du dagbok? Blogg
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? har ju en tattoo..
Stökigt eller välstädat? Väldigt välstädat, hihi
Gungar du på stolen? gjorde det förut, inte så mycket nu..
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? har blivit lite höjdrädd på senaste, så nja..
Vilken hand håller du gaffeln i ? ibland vänster, ibland höger
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? ibland! brukar använda salt i matlagningen..
Gillar du att sjunga? haha nej, är ju fan tondöv..
Anser du att du är stark? yeah har ju fan gått på gym ;) haha!!
Brukar du sola? nae, blir ändå inte brun...
Vad gör du om du får hicka? låter det vara tills det går över
Röker du? nej, och har aldrig gjort!
Snusar du? nae usch, äckligt :p
Använder du knark? haha nej ffs
Kaffe, te eller inget? allt!
Har du en besatthet? ja, städmani! hahaha... SKOJA!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0