Nada

Idag ska jag göra ingenting, imorgon ska jag till Skogås.
Ska åka hem samtidigt som syrran, hon slutar vid kl 11 så jag möter
upp henne i Årstaberg. Sedan ska mamma hjälpa mig att tejpa om ärren
när hon kommer hem vid kl 17 ;) Kommer nog bli lite svårt för henne att
göra det med en frisk och en handikappad hand, hehe.. Men det går nog bra :)



För er som inte vet så har min mamma ramlat och brutit handleden, i fredags..
Satt på akuten i 3 timmar med henne.. Från kl 01 till 04, sedan var jag tvungen
att åka hem och sova, annars hade jag inte kunnat köra bil för jag var så nedrans
trött, men mamma fick inte gå hem förrän halv åtta på morgonen, så hon tog då
tåget hem.. Stackars mami!

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0