Sanerooo's roliga citat 2008 (och några från mig)

"Haha, Sanera står och gråter vid spegeln, varför? Jo för hon vet inte vilken ögonskugga hon ska ha ;D Och hon har fitthår på huvudet ;"
------------------------------------------------------------------------------
MSN:

Sanera; "*pip* skrev: 'vill du ha samlag med mig?' HAHA"

Slemmi; HAHA, vet han inte vad knulla är?

Sanera; "*pip* skrev: 'okej, vill du låta mig knulla på dig?' hahaha"

Slemmi; HAHA, vad är hans problem? Vägra skriva; "jag ska knulla dig, slyna!"

---------------------------------------------------------------------------------
Sanera; "Jag går på brie-dieten. Och alkohol."
----------------------------------------------------------------------------------
Hon vill spy i en ugn för mig. Och inte vilken ugn som helst.....! Mits ugn. Det ni.
Inte alla som har en sådan bra vän!

--------------------------------------------------------------------------------------
"Simmar en enbent anka i ring?"

De flesta skulle nog inte tänka efter utan bara svara ja på denna fråga - men inte vi!
Tänk om ankan kommer på att den kan använda sig av sina "armar" för att ta sig fram och börjar paddla med de istället, då blir det inte ranta runt i ringen. Eller... Om den kanske har ett ben - men ingen fot(!) - då blir det inte heller mycket till att simma i en ring.


------------------------------------------------------------------------------------------
E: Vi är de två roligaste människorna jag känner!
S: Va? Vem?
E: Vi två såklart!
S: Jaha, jag trodde du menade jag & mitt andra jag...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Slemmi: Vad ska man ha på sig ikväll då? Lär ju bli jävligt påklätt.
Sanera: Jag ska vara avklädd.
---------------------------------------------------------------------------
Ems (spiller ut dricka): Det är kul att jag sprutar ner mig själv!
Sanera: Det är ikväll Slemmi, inte nu...
-------------------------------------------------------------------------------------
"Var är chicksen?"
"De slaggar..."
"Vafan fortfarande? *Uppför trappan* Alltså ni är ju fan efterblivna!"
Ems och Sanera: "Mmm...."
---------------------------------------------------------------------------------------
Sanera: *Piiiiiiiiiiiiiiiiip!*
Oscar: Vad fan var det som lät?
Ems: Sanera...
----------------------------------------------------------------------------------------------
Lördag - Eminemdan: "Brukar ni alltid klä upp er såhär på helgerna?" Syftar på mitt och Saneras klädval inför kvällen. Saneras svar: "Nej, vi brukar klä av oss".
----------------------------------------------------------------------------
Slutnera och Slemmi gör det igen - anländer to the party mitt i natten. Var det 03.00 eller 04.00? Fint folk kommer alltid sent, som vi brukar säga. "Jo, men det finns väl en gräns för det också...?" sagt by Anonym.



--------------------------------------------------------------------------------
Ems och Sanera sitter och pratar om en tripp till Gotland.
Slutnera: Men... Kan man inte åka bil dit?
Ems: Hahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha! *tårarna sprutar som judar*
Slutnera: Eh, jag menade en sån bil som går på botten (a) ^^
Ems: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Slutnera: Fan, jag skulle gått på historielektionerna...
Efter ett tag, Slutnera: Eh, oj jag menade geografin, såklart...

----------------------------------------------------------------------------------
Ems är redo att parta loss, men Sanera har spytt som ett judesvin ända till sena eftermiddagen. Men hon är nog på ikväll. I know it, sexy ;)
------------------------------------------------------------------------------------
Sanera den lilla KÄRRINGEN försökte lura i mig att alla hennes tåg från landet var inställda idag pga olycka. Först så tänkte jag: "Haha, hon försöker lura mig igen, den jävla kärringen (det är nämligen inte första gången hon luras om såhär allvarliga saker)". Men hon gav sig aldrig, så då tänkte jag istället: "Fan, det kan ju vara sant, när har det någonsin gått bra för den där kärringen liksom?"
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Saneras kommentar för 3 sek sen: "Jag vet någon som kommer spy ikväll igen". Hahaha!
Saneras kommentar för ca 10 min sen: "Och jag ska sova hemma ikväll, vad jag än säger!".
---------------------------------------------------------------------------------------------
"Tur att man var full när man vaknade..."
----------------------------------------------------------------------------------------------
Sanera, vitrockarna - the whiterocks, are coming to get you. Eeh, you are så fucking knäpp so that det inte går att save:a, haha! :D Nej, jag bara kidding. Emmi fixar, mohahahaha! (a)


----------------------------------------------------------------------------------------
På med lite "bus" och upp till Sanera för att sanera. Ja, städa alltså.
Hon har inte dammat sedan hon flyttade dit typ, och det syntes och kändes kan jag säga.
Tusen berg av skräp och onödiga "kan-komma-till-nytta-saker"...
Damm flög runt i hela rummet så näsborrarna blev igentäppta.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Gallaccio; säger (14:17): bra jobbat judesvin
Sanera; fnissssss säger (14:17): käfteh negerbarn
---------------------------------------------------------------------------------------------
Vid middagen...
Mami: Ska du också ha vin?
Ems: Men jag går ju på penicillin...?
Mami: Aa, just det, sorry.

Några minuter senare...
Mami: Ska jag hälla ut det sista vinet? Eller du kanske vill dricka det?
Ems: Jag går fortfarande på penicillin.
Mami: Haha oj, just det...

Några timmar senare...
Mami: Jag ska nog ta lite mer vin. Ska inte du ha?
Ems: Men!!!!!!!!!
Mami: Just det, förlåt...
-----------------------------------------------------------------------------------------

nä, nu orkar jag inte sitta och leta citat längre, Sanero! Hoppas du hade
lite kul när du läste ialla fall :D hihi!!! LOVE U <3

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

AW SÖTIS! Det där gjorde min dag!!! Hahah fan vad jag skratadde syrrona måste ha trott att jag har hittat till morfin skåpet! Love u!!

2011-02-25 @ 10:57:25
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hihi, vad braaa! Satt också och asgarvade när jag la upp dom :D heheee!! Love u 2! <3

2011-02-25 @ 11:10:13
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0