Våfflor

Det blev ingen storhandling igår, men god middag lyckades vi göra
ialla fall - våfflor! Hihi ;) Vi fick låna Carinas våffeljärn, tur att hon bor så nära!



Idag blir det storhandling! Får se vart vi åker, men jag skulle ju helst åka till
Ica maxi, synd att det ligger så långt bort :/ hm.. Har tröttnat på Willys i Älvsjö nu..

Jaja, alla dessa i-landsproblem, haha..

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: Michaela

Willys är värdo... Maxi är BÄST! :D Åh jag säger också att våfflor är mat och middag men min kära man håller inte med. Det är typ lördag/söndags lunch tycker han... haha <3

2011-02-02 @ 06:43:01
Come and get me: http://michaelastappe.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Haha ja! Jag gillar också maxi bättre, dessutom får man ju ut mer från den affären om man har ica kort! På willys får man ingenting! Hahaha, jaså men om man äter många våfflor är det väl middag? :D haha.. <3

2011-02-02 @ 09:06:25
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0