Blod

Var ju hos kirurgen igår, han skulle ta bort den gamla tejpen
och sätta på ny tejp så att jag skulle få se hur jag ska göra sen
när jag ska göra det själv.. Liiite läskigt!

Trodde att det skulle göra skitont när han drog bort tejpen men det
kändes knappt, det såg ut att göra ondare än vad det egentligen gjorde
(fick hålla i en spegel och kolla när han tog bort tejpen), my god..
Trodde nästan jag skulle svimma när jag såg stygnen och huden, som
(självklart) inte hade läkt ihop än, så det sipprade ut lite blod............

Men kirurgen sa att det läkte jättefint! Så det var ju bra. Hade dock
en liten, liten öppen ficka som jag inte ska tejpa över, utan ska bara ha
en kompress över som jag ska byta varje dag (scary!), men det skulle läka
ihop på några dagar sa han..

Åh, vill bara att det ska vara klart nu!! Otålig? Nej,nej..

/ Ems.

Some sexy shit

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0