Förbereder mig

Håller på att förbereda här hemma inför kommande veckan...
Imorgon vid den här tiden så ligger jag nog under kniven, hehe ;)


Bye bye, boobies!

Kommer nog vara rätt mörbultad när jag kommer hem, så jag ska
städa lite idag och byta alla handdukar + sängkläder så att det är rent
när jag kommer hem :) Oooh, spännande! Hoppas att allt går bra och att
det blir ett bra resultat, men det blir det nog! Kirurgen ringde imorse vid
halv nio och ville bekräfta operationstiden, trodde att det var tisdag när telefonen
ringde och väckte mig, trodde jag hade försovit mig, haha!

Wish me luck!

/ Ems.


Some sexy shit
Jag har bajsat: Katti

<3

2011-01-18 @ 11:54:30

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0