Försenat nyårslöfte

Ok, håller egentligen inte på med sånt skit, löften brukar ändå
oftast brytas. Men vi kan väl säga att detta är något jag ska försöka
att anamma mer än att lova ;) - jag ska skaffa mig mer spänning, mer
äventyr! Livet är för kort (och just nu - för tråkigt) för att bara lulla igenom
vardagen dag ut och dag in. Och till min hjälp har jag äventyraren Sanera, det
har hon lovat (not, men jag tvingar henne, som jag brukar göra ;D höhö)!!!!!



Tack och hej. Slemmi signar ut, slut.

/ Ems.

Some sexy shit
Jag har bajsat: sanera

JIHU!!! vi börjar med en obligatorisk vinkväll minst 1 gång i veckan!

2011-01-10 @ 20:00:33
Come and get me: http://swandras.blogg.se/
Jag har bajsat: Gallanbrallan

Hahahahhha HUR visste jag att detta skulle medföra MER vin?! ;)

2011-01-10 @ 20:24:57
Come and get me: http://gallanbrallan.blogg.se/
Jag har bajsat: Katti

Haha :D vin låter nice!

2011-01-11 @ 13:45:31

Leave a comment bitch:

Give me your name, baby:
Remember me?

Your e-mailadress: (publiceras ej)


Din blogg, bitch:


What's on your mind, cutie?:

Bye sexy!
RSS 2.0